Odposlouchávání USART

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pátek Listopad 7 13:41:09 CET 2014

dobry den
To by nemel byt problem.
RxD USB prevodniku  (input) pripojite na Rxd nebo Txd podle toho
ktery drat chcete odposlouchavat.
Kdyz komunikace funguje jako vyslu dotaz a cekam na odpoved (treba gsm
modul)
tak je muzete zmixovat pres diody do jednoho dratu.
Date odpor z 3V na RDpin usbprevodniku a dve diody katodama do kazde
linky (schotky).
Jste na stejne urovni?  Ted pisu o ttl urovni.RS232 je invertovana.
    Fanda