OT: Fw: urychlenou odpověď

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Listopad 7 13:34:09 CET 2014

Dobrý den,

Já se docela divím, že na to někdo skočí. Možná tak na tu zakázku, o
které psal pan Poucha. Ale na tohle???

Naši skladníci se zase ve volných chvílích baví nakupováním ojetých aut
z Anglie, apod. Inzerát "Prodám ojeté auto, ale bohužel jsem s ním
momentálně v cizině, takže je nutné jej poslat vlakem (lodí,
kontejnerem, apod.)" Cena třetinová než normálně, záruka 2 měsíce na
odzkoušení a vrácení. Bohužel je potřeba zaplatit zálohu přepravní
společnosti, která to auto dopraví sem.... Skladnící si s ním vždycky
chvíli dopisují, než dotyčný prokoukne, že si z něho dělají legraci.
Některému dokonce i volali.
Náhodně jsem potom ve zprávách viděl rozhovor s několika lidma, kteří na
to skočili, a jeden do toho postupně utopil asi 160kKč.
Tomu se fakt divím.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip