Alternativny prenos dat

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 7 12:10:17 CET 2014

 7.11.2014, 12:05:30

Presne takto to mam ja. Misto dratku samo-domo lanko z nekolika tech
nejtensich lakovanych vodicu co jsem doma nasel, prelepene beznou PP
paskou co ji maji v kazdem papirnictvi.
Sice to nema uplne reprezentativni vzhled, ale cena miziva, hotovo za
20 min. a funguje mi to spolehlive uz skoro 2 roky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz