OT: Fw: urychlenou odpověď

Sam sam.list.hw na gmx.com
Pátek Listopad 7 11:08:02 CET 2014

je to docela propracovany system vabnicky.
Zkracene receno:
po zaplaceni 18997000 dolarů, dostanete $30 (v lepsim pripade).

tyto spamy neposilaji hlupaci. rozeslou kvantum podobnych mailu. v prvni
rade potrebuji vyselektovat plevel od zrna:

- tim, ze pisou, jak pisou, hned eliminuji lidi vzdelane.
- v dalsim kole zas eliminuji lidi, co maji zkusenosti, nebo co si
dokazou dohledat reference.
- a pak uz je to jenom o hlupacich a o lidech, kteri maji nutkavou
tendenci riskovat

jsou dva mozne postupy:
- absolutne ignorovat (nebo ohlasit policii - ale ta je na ne kratka)
- hrat s nimi jejich hru (vecne dotazovani a ubezpecovani, ze uz
posilate penize, jenom cekate, az se babicka vrati z banky, pak ji
navstivite v nemocnici, protoze ji cestou zajelo auto, pak musite
zaplatit doktorovi, ale pristi tyden uz urcite poslete ...) a obirat je
o cas. pokud se budou venovat vam, nebudou se venovat jine obeti.
ale to chce cas. oni to stejne casem prohlednou a uz se neozvou.

kazdopadne: zadne penize nikdy neuvidite

Sam