Alternativny prenos dat

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 7 10:22:32 CET 2014

Takze to dopadlo tak, ze som vytiahol kusok plocheho kablika a isiel to
vyskusat... Nie je nad prakticky pokus. Balkonove dvere a vetracky nebol
problem, tam bola pruzna gumova izolacia ako sa tu spominalo. Ostatne okna
to maju riesene trochu inak a tam boli problemy. Je tam prilis vela ohybov
aj na tenky plochy kablik. Mozno fakt by to ten nejaky flexi zvladol, ale
to je zbytocna komplikacia navyse.

A.