OT: Fw: urychlenou odpověď

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Listopad 7 10:05:45 CET 2014

Zdravím,
 toto je typický tzv. Nigerijský spam. Jde o to nachytat blbouny, kteří si
myslí, že opravdu dostanou peníze zadarmo :-). Po odpovědi se dozvíte, že
vše je tedy připraveno a že už stačí jen nepatrný poplatek, např. 30 USD,
jako transaction fee, pojištění převodu či něco podobného. Z té miliónové
častky to bohužel uhradit nejde. Nu a hádejte, co se stane, když
zaplatíte :-) ?
  Zdraví Pavel