Alternativny prenos dat

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Listopad 7 10:03:22 CET 2014

Byla sobota, a já něco podobného musel vymyslet teď hned. Vzal jsem CU dratek 0,25, kus průhledné izolepy, na tu jsem nalepil po délce 20cm dva cu drátky. Rám okna jsem odmastil okenou, vytřel do sucha, nalepil bezbarvou pásku s drátkama, okno zavřel. Pak už jsem si na konce jenom dal bužírky, přípájel kablík, konce dal do smršťovačky a bylo.
Míra.
PS. Pokud to někdo chce tunit, tak cu drátek s izolací (tráfka, elmagnety atd)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ivan Kiss
Sent: Friday, November 07, 2014 9:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: Alternativny prenos dat

Presne tak. Myslel som to tak, ze nalepit tenkou obojstrankou plochy kabel do vnutra ramu. Proste z jednej strany ramu na druhu medzi ram a okno cez gumene tesnenie. Potom prechod cez konektor na iny vhodny kabel. Komplikacia konektorom sa mi javi podobna komplikacii opto, ci vzduchovemu prevodniku...
pod FFC som myslel toto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flexible_flat_cable
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flat-Flex-Cable.jpg

alebo tu kaptonovu verziu spomenutu tebou na kusovku je elektroodpad asi dobry zdroj