Re: OT: Fw: urychlenou odpověď

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pátek Listopad 7 10:02:01 CET 2014

Odesilatel se snaží navázat komunikaci a poté bude vylákávat další a další
údaje popřípadě nabízet produkty. Kdysi jsem se bavil s nějakým
výzkumníkem, který udělal umělou inteligenci, která na tyto emaily
odpovídala. Říkala mimo jiné pravdivý telefon. A on uváděl, že potom se to
číslo nějakou dobu v podstatě nedalo používat, protože furt někdo volal a
nabízel produkty a blbosti z těch spamů.

Honza