Alternativny prenos dat

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Listopad 7 09:55:50 CET 2014

Presne tak. Myslel som to tak, ze nalepit tenkou obojstrankou plochy
kabel do vnutra ramu. Proste z jednej strany ramu na druhu medzi ram a
okno cez gumene tesnenie. Potom prechod cez konektor na iny vhodny
kabel. Komplikacia konektorom sa mi javi podobna komplikacii opto, ci
vzduchovemu prevodniku...
pod FFC som myslel toto:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flexible_flat_cable
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flat-Flex-Cable.jpg

alebo tu kaptonovu verziu spomenutu tebou
na kusovku je elektroodpad asi dobry zdroj