Alternativny prenos dat

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 7 08:58:50 CET 2014

Data staci prenasat len jednym smerom z vonku do vnutra. Rychlost prenosu
neviem odhadnut, ale malo by to byt co najrychlejsie. Tie infra diody su
moznou alternativou, ale netusim ako sa to infra prenasa cez sustavu dvoch
skliel a maturovat nad kritickym uhlom sa v tom infra pasme moc dobre neda.
Ale je to dalsia z moznosti, ktore stoja za uvahu.

A.