Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Listopad 7 07:38:39 CET 2014

Me se to chova spravne, taky mam klon z ciny. Drivery mam odtud:
https://learn.sparkfun.com/tutorials/pro-micro--fio-v3-hookup-guide

Instalace je je popsana tady:
https://learn.sparkfun.com/tutorials/pro-micro--fio-v3-hookup-guide

Nahral jsem tam oboje:
https://learn.sparkfun.com/tutorials/pro-micro--fio-v3-hookup-guide/example-1-blinkies
https://learn.sparkfun.com/tutorials/pro-micro--fio-v3-hookup-guide/example-2-hid-mouse-and-keyboard
a fungovalo to.

Jak se chová bootloader je zde:
https://dlnmh9ip6v2uc.cloudfront.net/datasheets/Dev/Arduino/Boards/32U4Note.pdf

Ale ja mel problem pri nahravani vlastniho programu na Win7/64bit.
Arduino se zresetovalo do bootloaderu (kde by mel byt 8 sekund), ale nez
si Windowsy uvedomily, ze maji nacist jiny COM a nez jej IDE naslo, uz
se stihl vratit. Na XP to jelo dobre.

Martin Hanek