Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

Pátek Listopad 7 06:30:10 CET 2014

Nejak nechapu, ale odkazujete na produkt, ktery nema USB - predpokladam,
ze mate jinou verzi nebo mate nejaky exoticky USB prevodnik?
Ale asi mate tohle
http://www.ebay.com/itm/Leonardo-R3-Pro-ATmega32U4-Board-for-Arduino-Compatible-Free-USB-Cable-/131276200688?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e90abdaf0
?
Nereaguje ten bootloader na nejaky pin, ze by se zakazalo spusteni aplikace?
Jinak jake VID/PID ma zarizeni, ke kteremu nemate/nejdou ovladace?