Arduino Mini Pro - instalace na W7 64

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 7 06:19:39 CET 2014

Zdravim,

nejak se mi nepodarilo usnout, tak jsem si sednul k PC (Win 7 64bit), ze si
budu hrat, a vypadlo tu na mne Arduino Mini Pro, tedy ta mala potvora s
32u14 (samozrejme cina, klon https://www.sparkfun.com/products/11113 ).

Pripojim k USB, natahnou se spravne drivery (ve spravci se objevi jako
Leonardo na nejakem COM15 nebo tak nejak), potud OK. Problem je, ze mu to
vydrzi tak dve, tri vteriny, pak se spusti aplikace uvnitr (nejake demo
blikani LEDkou), v tom okamziku se odrizne od PC a reenumeruje se, tentokrat
se uz prihlasi jako nezname zarizeni. Tomuto zarizeni se mi nijak nedari
vnutit drivery, a to zadne, Win mi v lepsim pripade zahlasi, ze nejlepsi
drivery pro nezname zarizeni uz mam :) Arduino reaguje na HW reset, kdyz ho
zresetuju rucne pinzetou prizemnenim RST, tak mi zase na par vterin zahlasi,
ze je Leonardo, pak nabehne a smytec.

Trochu mne to pije krev, jsou to mrnavy, pritulny desticky a rad bych je
nekde vyuzil, ale co s tim, kdyz se chovaj takhle? Nejaky jiny bootloader?
Asi nemam problem tam neco nacpat normalnejsim programatorem, jen uplne
netusim, co vlastne. Zajimave je, ze jsem nasel hodne dotazu se stejnym
problemem a jen malo reseni (a pokud, tak pro W7 32bit).

Sice chapu, ze je tu Arduino sproste slovo, ale ja uz jsem takovej sprostak
od prirody, neni tu nejaky podobny, ktery by navic znal reseni?

Diky.

Pavel Kutina