RE: 10MHz z 16,384MHz ?

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Listopad 6 21:10:45 CET 2014

Ano, přesně tak. Pro mě byl důležitý cíl. Ale taky jsem dělal řadu projektu které se "nevyplatí". Asi největší byl spektrální analyzátor do 1750MHz. Strávil jsem na tom postupně asi 3 roky života. A to jsem mikrovlnné části převzal. A fungovalo to překvapivě dobře. Pak jsem ho asi dva roky používal a pak jsem si koupil profesionální spektrák :-). Ale pozor - během těch 3 let vývoje jsem získal tolik zkušeností jako už nikdy před tím ani potom. Takže to určitě nebyly zahozené roky.

    Martin.