SDRAM CAS latence - vliv

Čtvrtek Listopad 6 21:09:51 CET 2014

OK, ja mel za to, ze vic pri vyssi frekvenci a min pri nizsi frekvenci,
je to tak? A cim min, tim lip, takze u me pameti pri 90MHz dam 2 a bude
to, protoze v DS je tck min 10ns cili 100MHz pro 2 a 6ns pro 3
Zas az dopodrobna studovat SDRAM nehodlam, zakladni principy komunikace
chapu a funguje to, tak to staci.