[OT] klima - detekcni latka

Čtvrtek Listopad 6 20:55:12 CET 2014

Dne 4. 11. 2014 9:19, Ales Filip napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Ten žlutozelený olej je UV látka. Mám ji v autě také, když jsme
> hledali s kamarádem, který opravuje sálové klimatizace, kde to utíká.
> Stačí na to i jedna UV ledka, a  ve tmě je to krásně vidět. On měl UV
> zářivku (vypadala jako DZ), já to zkoušel LED baterkou, ve které jsem
> vyměnil normální LED za UV.
>
> S pozdravem,

Tak jsem konecne auto dostal do garaze, vzal starsi LED baterku a dal
tam 9x CN UV led - jedna asi neprezila pajeni ale jinak sviti dost a
unik jsem snad nasel - docela slusne to zelene svetelkuje kolem spodniho
rohu chladice, takze to je ta lepsi varianta nez vyparnik v palubce,
snad... Kazdopadne to hezky funguje na UV LED, origo lampa stoji kotel.

---