SDRAM CAS latence - vliv

Čtvrtek Listopad 6 19:47:38 CET 2014

Jaky je prakticky vliv subj? Hraju si s STM32F429 a zkousim 2 a 3,
nepozoruju prakticky rozdil...
Dale jaky vliv ma nastaveni Burst enable/disable u radice a delky burstu
v konfiguraci pameti? (ted mam disabled)
Predpokladam, ze u obou parametru zalezi na tom, jak se s tim radic
popere u sekvencnich pristupu
  Zapis a nasledne cteni 8MB po 32b (pamet ma 16b) trva zlomek sekundy,
coz me prijemne prekvapilo. Ale zatim to nemam v programu cim presne  merit

---