10MHz z 16,384MHz ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 6 11:47:00 CET 2014

> Ano udelal. Ten oscilátor je hermeticky uzavená krabika.
> Jde o profi výrobek. Termistor tam budete cpát dost špatne :-)

Myslel som, ze sa v tomto vlakne jedna o hobby. Ta hermeticky (?) uzavreta krabicka je prave kvoli kureniu, nie? To som prave chcel eliminovat...

To sucasne kmitanie na viacerych modoch je zvlastne, cakal by som, ze jeden ukradne vsetku energiu ostatnym, ale je fakt ze tomu vobec nerozumiem... Na druhej strane, je taketo meranie teploty tak vyrazne lepsie ako ked sa ku krystalu vopcha bezny teplotny snimac?

Ta spolupraca s priemyslom IMO funguje len tak, ze sa bud nastahuje akademik do firmy na vyraznu dobu (tyzdne az mesiace, prip. natrvalo formou ciastocneho uvazku ak je to v tesnej blizkosti), alebo naopak firma ci jej cast do skoly. Take spoluprace na dialku su IMO nefunkcne, s vynimkou formalnych prac na vytahovanie penazi z roznyhch fondov. Ale mozem sa mylit, uz desatrocia nie som v skole a predtym to bolo kratko. Samozrejme pri prvych kolntaktoch musia obe strany spolupracovat...

wek