7805

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 6 11:23:05 CET 2014

Zprávaebay je strašně drahý, tady to vyjde na půlku:

http://www.aliexpress.com/wholesale?shipCountry=cz&shipCompanies=&SearchText=power+module+3A&exception=&minPrice=&maxPrice=&minQuantity=10&maxQuantity=&isFreeShip=y&isFavorite=n&isRtl=n&isOnSale=n&isAtmOnline=n&isBigSale=n&similar_style=n&similar_style_id=&CatId=0&SortType=price_asc

opravdu za tu cenu není co řešit, cpu to taky všude možně - a dobrej nápad s
tím řízením podle teploty. Bude to i levnější, než výkonový odpor.

----- Původní zpráva -----
Od: Cihak na dkv.cd.cz

Já teď potřeboval řídit malý ventilátor a použil jsem takové ty malé
stepdown měniče z ebay. On ten modul stojí nějakých 25kč a je na něm všechno
hotové. Takže nad sebou sice kroutím hlavou ale ať na to koukám z kterékoliv
strany bylo to nejjednodušší a nejlevnější řešení. Pokud by bylo nutné řídit
podle teploty asi by se dalo zalaborovat s termistotem patalelně k trimru
nebo místo trimru.