10MHz z 16,384MHz ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 6 10:06:26 CET 2014

 6.11.2014, 10:00:17

Vyrobce muze udelat ledacos, ale nakonec stejne narazi na 2 limity.
1. individualni rozdily, nejen mezi sutry
2. ochotu zakaznika takove reseni zaplatit
(... vzdyt je to jen sutr, MCU a trocha smeti, i u draheho farnella vse
za 25 ojro, a oni za to chteji xk$, to je prece nehorazna zlodejina.....)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz