10MHz z 16,384MHz ?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Listopad 6 09:53:20 CET 2014

Ano udělal. Ten oscilátor je hermeticky uzavřená krabička. Jde o profi výrobek. Termistor tam budete cpát dost špatně :-)

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, November 06, 2014 8:48 AM
To: HW-news
Subject: RE: 10MHz z 16,384MHz ?

Ozaj a v dnesnej dobe by to mohlo ist aj naopak, nie? T.j. merat presne teplotu krystalu a pamatat si z predchadzajucej "zavesenej" prevadzky teplotny priebeh jeho frekvencie, nie?

Jednak by sa znizila spotreba (zelene! :-) ) a druhak by mohol byt pomerne presny okamzite po zapnuti.

Urobil som niekde v tomto myslienkovom experimente chybu?

wek