Jak odstranit oxidaci z kontaktů a z destičky pcb

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Listopad 6 07:27:24 CET 2014

Kdysi jsem našel tento odkaz na obecné čištění:
http://web.elchemco.cz/zatopenepc.php

Jen isopropylalcohol nedávat do ultr. čističky, to by mohlo chytnout.

Já bych na konzervaci nepoužil WD40, ale zkusil na to dát neutrální silikon. Ono je to trošku problematičtější, jakmile ta látka co se na to dá nasákne vodou, ..., tak se VF části se mohou přeladit (několikrát se mi to stalo).

Jirka

Strašně moc dekuji, to bylo tak snadne, A bez tohoto kroku by to bylo cele na nic, už jsem to několikret oplachl vodou i isopropanolem, ale v tom konektoru toho je ještě plno. Nicmeně ten kablik i plošky na něm jsou z větší části v pořádku, je ve mně
velká naděje :o))