Re: Jak odstranit oxidaci z kontaktů a z destičky pcb

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 6 00:06:21 CET 2014

 6.11.2014, 0:01:39

Jsem sice chemik tak maximalne z 5%, ale i ja se domnivam, ze
rozpustnost mednatych soli v IPA bude mizerna, takze  nejdrive
destilka, s eventualne trochou saponatu. Pokud to nepomuze, tak nejaka
slaba kyselina, citronova, vinna, mozna i askorbova, pak zase nekolik
destilek, a IPA az na zaver.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz