Jak odstranit oxidaci z kontaktů a z destičky pcb

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Listopad 5 21:03:10 CET 2014

Nedelal bych z toho vedu. Proste odpojte ten plochy kablik, plosnak
kartackem na zuby poradne ocistete a pak to nekolikrat umyjte
isopropylem. Poradne vycistete i ten konektor. Co nepujde,
ocistete/oskrabnete necim tvrdsim, sroubovackem, skalpelem apod.
Plochy kablik nekolikrat umyjte hadrikem namocenym v isopropylu a klidne
jej pritisknete at taky mechanicky ty usazeniny odstranite.
Pak zkontrolujte co uhnilo nebo jen zkorodovalo. Skrabnete do cinu jemne
skalpelem nebo malinkym sroubovackem, pripadne to pripajejte znovu.

Martin Hanek