Jak odstranit oxidaci z kontaktů a z destičky pcb

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Listopad 5 20:28:27 CET 2014

Nejsem si jisty tim, jak IPA rozpousti soli - sel bych cestou destilka,
kartacek (zubni, pripadne nejaky hodne jemny kovovy) a az po ocisteni od
sajrajtu IPA. Ale stejne si myslim, ze to nebude nic moc, minimalne ten
plochy konektor bude velmi problemove misto (vcetne toho kabelu v nem,
muze byt -a podle meho i bude- sezrane oboji), napinave bude mozna i to
VN trafo pro blesk, i kdyz tam, pokud bylo zalite, by to mohlo prezit.

Ten fotak nejede nebo jen neblyska? V tomhle pripade  by mozna stacilo
ho jen uvest do chodu a misto mrnaveho blesku pouzivat neco externiho
(nejake koleje tam vidim), k tomu by mozna stacilo "jen" rozbehat
komunikaci te desky s okolim (prave pres ten placatak).

Pavel Kutina