STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Středa Listopad 5 19:05:00 CET 2014

No ja s tim tehdy chtel zacit, bral jsem jako vyhodu, ze vyrobce dava to
IDE k dispozici zdarma.
Co to znamena lepe pojate periferie netusim, nejsem pojidac kolacu ktery
by pouzival knihovni funkce a nepodival se jak to funguje srovnani s
popisem v RM, ale v 99% pripadu zjistim, ze to bude fungovat dobre a
pouziju tu knihovni fci...
Treba inicializace DMA je podstatne jednodussi naplnenim cca 15 polozek
struktury dle nejakeho vzoroveho prikladu a pouzitim funkce ...Init, nez
hledanim jake registry jak nastavit a v jakem poradi...