STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 5 18:51:16 CET 2014

Ono to zase tak úchylné není. Já tu knihovnu STM pro periferie chápu ale
taky jí nepoužívám. Pojali to zkrátka moc obecně, je to velká firma a
může si to dovolit. Ty periferie jsou zkrátka složité, takže obecná
knihovna je složitá také. A stejně si myslím, že ani takto pojatá
knihovna nemůže postihnout vše, co uživatele napadne s hardware dělat.
Třeba časem přijdou na to, že je to špatně, ale spíš to vypadá, že časem
bude nějaký komplikovaný klikací nástroj aby mohli programovat i lidi,
kteří o tom nic nevědí. Ten trend je vidět všude okolo.
Sice mě to děsí, ale nějak to dopadne.

Mrazík