STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Středa Listopad 5 18:04:05 CET 2014

No ale u STM to muzete udelat uplne stejne zapisem do registru, ty
knihovny jsou jenom moznost navic ;-)
A kdyz uz, tak se daji pouzit pro inspiraci, vetsina funkci je stejne
velmi trivialni a spociva v manipulaci s 1-nekolika registry, do kodu se
vlozi inline a vyjde to nastejno...

Jinak NXP jsem v par projektech pouzil a nezaujal mne nicim, hlavne to
jejich IDE LPCExpresso nebo co  ala Eclipse je hrozna sr.... pardon
jeste nekandiduji na prezidenta takze proste moloch na hranici
pouzitelnosti ;-) Navic se musi aktivovat a kdyz jsem nutne potreboval
neco upravit, tak trvalo zaslani kodu pul dne a musel jsem 100km jet
znovu... Takze ani ten SW "zadarmo" nepovazuju za vyhodu, mam zadarmo
GNU a jsem spokojeny s STM.