7805

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 5 17:58:10 CET 2014

No tieto vlastnosti su mi zname
ale po prvom prehriati sa uz ventilator ostane
tocit na pozadovanych otackach. Dovtedy moze
stat, lebo ma problem sa rozbehnut coz tiez moze
byt len vyhoda pretoze ho nebude pocut vobec.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Wednesday, November 05, 2014 5:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: 7805

 5.11.2014, 17:34:51

S odporem je trochu potiz, kdyz je moc velkej, tak se vetrak tezko rozbiha, kdyz je moc malej, tak zase bezi vetrak moc rychle.
Najit vhodnou velikost muze byt obtizne, casto i nemozne.
Stabil. je lepsi reseni, ale 5V muze byt nekdy moc malo  ->LM317.
Jenze k tomu kondy a dioda ....
Casto byva nejlepsim resenim vhodna zenerka, v tomto pripade paralelne k vetraku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz