Re: STM32 a nastavení lock-bitu pres OpenOCD

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 5 16:42:04 CET 2014

Mate slaby webovo-socialny marketing.

Ja som onehda urobil drobny reverz inziniering debug modulu u PIC18,
plus som k tomu vzal programovacie specifikacie od Microchipu, z toho
urobil debugger GUI, editor, assembler a programator pre PIC18, to
vsetko bezalo uplne autonomne na PIC32 - teda na jednom PICku (+
displej a klavesnicka) s prikonom par desiatok mW (bezi to z
baterii/solaru) mate kompletne opensourcove vyvojove prostredie
(textovy editor/assembler/programator/debugger) pre PIC18, beziace na
primitivnom OS (plus je tam BASIC a BrainFuck interpreter).
http://hackaday.io/project/1757-pp04-camel-computer

Vyvolalo to v modernej "oupnsorsovej" komunite mensi zaujem nez
blikajuca LEDka na Arduine. Ale dolezite je, ze som sa s tym pohral a
poslal do nejakeho contestu.