robosi...

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 5 14:04:31 CET 2014

 5.11.2014, 13:29:14

Urcita mira nehospodarnosti existuje v kazde firme.
S pravdepodobnosti hranicici s jistotou, existuje i korelace mezi
velikosti nehospodarnosti a velikosti firmi, resp. firemniho rozpoctu.
O tom, zda by nejaka instituce se soukromym rozpoctem byla
hospodarnejsi nez pri rozpoctu verejnem, lze diskutovat donekonecna.
Napr. svycarske verejne instituce se chovaji docela rozume, a asi neni
prilis optimisticke, predpokladat, ze prinejmensim castecne, se tento
styl prenasi i do cernu.
Naproti tomu, zaseky ktere do firemniho rozpoctu HP udelal jeho
predchozi CEO, jsou necim co nema mnoho obdoby ani u statnich firem.

Na urovni jedince se ta nehospodarnost projevuje ruzne, Robos zkur..
kus kablu, nerobos objedna 500 IC, pouzije jich 200, 300 ulozi do
skladu, odkud se za 10 let vyhodi, neb maji zoxidovane nohy a navic
jsou uz zastarale.
A jeste se mezi tim, stihne vykecavat na netu v pracovni dobe.
;-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz