Re: STM32F030 podtaktování

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 5 13:52:28 CET 2014

>Pùvodnì, jsem opravdu výstupní kmitoèet PLL nedodr¾el, násobièka byla pøili¹
>nízko.

No dobre, takze teraz Vam uz funguju aj tie vyssie deliace konstanty v
RCC_CFGR2.PREDIV? Ak ano, tak prosim napiste o tom do toho vlakna v
my.st.com.

>Mým cílem bylo dostat se s jádrem na 1Mhz.

Ale nato nepotrebujete PLL, ale pouzit ciste HSE a nastavit AHB prescaler
na ine nez 1 (konkretne na 8, RCC_CFGR.HPRE).

>Jak psal pan Buchta, dá se nìco u¹etøit pou¾itím HSI, dle mých mìøení na mém
>HW je rozdíl 0,5mA.
>Jen mám obavy z pøesnosti, mám tam napsaný Modbus RTU - proto jsme pro
>jistotu dali krystal.

Da sa robit aj to, ze budete mat aj externy krystal, ale budete vacsinu
casu bezat z HSI, a HSE (prip. LSE) len sem-tam zapnete aby ste si HSI
odmerali a podla potreby upravili (RCC_CR.HSITRIM) - vid kapitolu
"Internal/external clock measurement with TIM14". Ci toto je pre Vasu
aplikaciu vhodne/pouzitelne, to uz musite posudit sami.

wek