robosi...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Listopad 5 10:51:29 CET 2014

zabudol som este na jednu pomerne dolezitu vec. Za 60 rokov existensie
CERN vychoval, odhadujem viac ako 20.000 mladych inzinierov, doktorandov
a vedcov v technickych disciplinach. Vacsina z nich pracuje v priemysle.
Ked sa vytrenuju na tom najnarocnejsom a najzlozitejsom co existuje je
to pomerne cenna skusenost :-)
Casto sa stava, ked oslovime nejaku firmu koli dodavkam roznej
technologie, ze pan povie, aaa, pred 20 rokmi som stravil rok na stazi
na oddeleni XY. Nie su to pritom veci, ktore sa robia len pre
urychlovace, ale produkty, bezne pouzivane v priemysle.
b.