Cip s MAC adresou pro Arduino

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Listopad 5 08:28:57 CET 2014

Trebars Microchip ponuka "licenciu" na PID v ich VID rozsahu
http://www.microchip.com/support/KBArticle.aspx?KBID=KB100473 Mam to
overene, ich sluzba ozaj funguje.
Udajne nieco take ponuka aj STM ( http://bit.ly/1wwuA5h - odkaz na STM
forum, z tych dlhych linkov je mi nevolno) a velmi by som sa
necudoval, ak by to umoznovali aj ini vyrobcovia.

Samozrejme, mozno sa najde niekto, kto Vam promptne vypocita, ze
pravdepodobnost, ze sa na stole v jednom PC stretnu dve zariadenia s
rovnakym PID/VID je velmi mala, pripodobni to k v ramci zosmiesnenia
problemu k nejakemu inemu malo pravdepodobnemu javu a cela ta anabaza
okolo udrzania poriadku je vlastne zbytocna.