OT: budik pro prvnacka

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Středa Listopad 5 08:25:21 CET 2014

Zdravím,

to by chtělo, aby budík zapnul rychlovarnou konvici s připraveným hrnkem
kafe :-)

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Peter janiš <peto.janis na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 11. 2014 8:15:21
Předmět: Re: OT: budik pro prvnacka

"

Problém nie je zobudiť, ale dostať z postele (platí aj na mňa, tu našťastie
povinnosť a vidina kľudu v práci postačuje).

Mna otec ťahal z postele tým, že robil raňajky a nevetral, čím vôňa
smaženice, alebo leča prešla až ku mne, a zbytok zariadil hlad.

Dňa 5. novembra 2014 7:55, Jan Waclawek <konfera na efton.sk
(mailto:konfera na efton.sk)> napísal(-a):
"No tak zabavna forma sa vobec neosvedcila, dnes to meskanie uz bolo
neunosne, naviac ten mladsi isiel do skoly cely nastvany bo som nanho
nakoniec naozaj musel hucat...

Ale mozno budik, ktory by po nich vrieskal, by mohol fungovat. Chce to vsak
netrivialny akusticky vykon, mozno nejaky akcny clen (stahovac paplona,
vyklapaciu postel), a urcite aj nejaku spatnu vazbu, trebars detektor
pohybu...

wek

"