OT: jak vytvorit PDF v textovem editoru?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Listopad 4 20:44:49 CET 2014

Mimochodem ghostscript má dost slušné C API, takže třeba něco jako to
ps2pdf (což jen podstrčí pár parametrů tomu gs) je fakt jen pár řádek
programu. Bohužel to však vyžaduje pochopit jak ten gs vlastně funguje.
No a napsat to...

Mrazík