Atmel Studio: No such file or directory

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Listopad 4 15:48:45 CET 2014

Dobry den,

> A tedˇ zpět k tomu, co jsem chtěl dodat:
> Tyhle různé nadstandardní featury opravdu velmi usnadňují práci. Ale
> trochu by mohli pokročit s jejich IDE. Všechno s čím jsem v poslední době
> dělal, má různé zvýrazňování proměnných, kdy třeba kliknu do bufDataCnt a
> všude v celém zdrojáku je zvýrazněno bufDataCnt. Tohle mi v tom jejich IDE
> chybí.
> Tak jsem si řekl, že když v mailu s instalačními klíči psali, že to
> zároveň funguje jako plugin do Atmel Studia, tak tuto možnost zkusím.
> Ukončil jsem CV, zkopíroval projekt, pustil AS, dal importovat z CV. Po
> [...]

Viete stupil ste do dalsej... triedy problemov a to je vzajomna spolupraca
free a komercnych softov. Zial v tomto Vam neporadim, lebo ja som urobil v
zivote viacej chybnych krokov, za ktore ma sudruhovia zo SR patricne drbu,
a jeden z nich je ten, ze som si nevybral procesor v duchu odporucani
sudruhov zo SR, ale vybral som si Mchip. A tam to je zatial bezproblemove,
lebo sa o to staraju ti isti sudruhovia, a nevznikla potreba dohadovania sa
dvoch sudruhov navzajom medzi sebov. Tak ako je to v pripade Atmel vs HP...

A.