robosi...

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 4 15:47:07 CET 2014

To je luxusní nápad, hned zítra si kakové ramínko udělám z pigtailu s
7/16 konektory, vali se jich v jedne garazi hromada ...
http://www.pewtronic.cz/bmz_cache/b/b005df8595b5d63b00602c63bb708b1c.image.347x260.jpg

Vsichni optici u nas ve firme pouzivaji opticka vlakna na baliky na
pradlo, je to neuveritelne pevne, je v tom kevlar.....
Kdyz to nekdo z ISP vidi tak taky breci :-)

Ale ta fotka je bezkonkurencni, ji vytisku a pujde na nastenku do firmy  :-)