Atmel Studio: No such file or directory

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 4 15:17:58 CET 2014

Tak dnes malý dovětek, ale napřed odbočka:
Dnes jsem si na toto téma vzpomněl při pohledu do dnešního tematu ATmega168.
Kdybych něco takového zkoušel v CV, vypadalo by blikání asi takto:

DDRD.4=1;
while(1) {
   PORTD.4=~PORTD.4;
   delay_ms(500);
}

a opravdu bych se hned dozvěděl, zda je, nebo není problém s WDT.

A tedˇ zpět k tomu, co jsem chtěl dodat:
Tyhle různé nadstandardní featury opravdu velmi usnadňují práci. Ale trochu
by mohli pokročit s jejich IDE. Všechno s čím jsem v poslední době dělal, má
různé zvýrazňování proměnných, kdy třeba kliknu do bufDataCnt a všude v
celém zdrojáku je zvýrazněno bufDataCnt. Tohle mi v tom jejich IDE chybí.
Tak jsem si řekl, že když v mailu s instalačními klíči psali, že to zároveň
funguje jako plugin do Atmel Studia, tak tuto možnost zkusím. Ukončil jsem
CV, zkopíroval projekt, pustil AS, dal importovat z CV. Po chvíli to po mně
chtělo licenční číslo CV. Vyplnil jsem ho a dal aktivovat. Po chvíli hláška,
že se to nezdařilo, asi kvůli firewallu. Vypnul jsem FW, ale výsledek
stejný. Tak jsem si řekl, že asi zrovna nefunguje autorizační server, kašlu
na to a v CV použiju Ctrl+F. Spustil jsem CV a ejhle, mám zadat licenční
číslo... Zadal jsem, aktivace proběhla OK a od té doby funguje i ten plugin
v AS.
Tak teď už mi ke spokojenosti chybí jen dvě věci:
1. v AS najít tlačítko Build. Našel jsem jen debug, ale já chci buildit a
pak nahrát program mým programátorem. A z nějakého důvodu nechci mačkat
patřičné F...
2. Nějak oddělit nastavení online/offline nápovědy AS od nastavení nápovědy
ve VS.NET. AS chce offline a VS zase online.

PH

Od: Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com>
"