OT: budik pro prvnacka

Karol Bujaček list na fossilgroup.net
Úterý Listopad 4 01:51:04 CET 2014

Zdravím,

Niektoré z nich vyzerajú naozaj ako hračka.

http://www.hongkiat.com/blog/creative-alarm-clocks/

Kedysi som potreboval vstávať ráno a „túžil“ som po tom lietajúcom.

Za vyskúšanie stojí aj tento program:
https://sites.google.com/site/sleepasandroid/home

Vtipná je captcha na vypnutie alarmu. Už nezažívam vypnutie budíku bez
toho, aby som vôbec vedel, že som ho vypol. Keď ho vypínam teraz, tak si
to pamätám, pretože musím vykonať aspoň nejakú aktivitu :)

Karol