OT: budik pro prvnacka

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Listopad 3 22:51:50 CET 2014

Zdravim,

Dne 3.11.2014 v 22:18 Alexandra Svobodová napsal(a):
> [...]
> asi dvacet minut) a v šest otevírala družina. Myslím si, že si nic
> nepřidávám, ačkoli podrobnosti si již nepamatuji. Tak možná to bylo od
> půl sedmé, fakt již nevím. Ale nebylo to vždy, táta dělal na směny a tak
> družina byla jen tehdy, když byl v práci.
>
>      Já neříkám, že se má na dítě rozsvítit halogenka a pustit závorová
> houkačka :-) Ale na druhou stranu to nějak moc protahovat asi také není
> dobré. Nechci nikomu nic vnucovat, je to rozhodnutí každého rodiče. Jen
> jsem řekla svůj názor a věřím, že ani nápad s ručičkovým strojem není

To vubec neni hloupy napad, u zjsem zacal premyslet i nad necim
podobnym. Proc to komplikovat, kdyz to jde jednoduseji?
jak jsem psal pred chvili - kdyz nejde jedna krabicka rozsirit, jsou
treba dve:
krabicka c.1: klasicke tikitalky s cifernikem
krabicka c.2: 'neco' co prehrava uzrcite zvuky v dany cas.
a toto reseni je asi nejrychlejsi - ze suplikovych zasob: nejake stare
hodinky se jeste asi najdou. a ta druha krabicka: RPI + bednicky k pc
Z NB muzu posilat zvuky do RPI, automaticky (cron), nebo rucne, podle
potreby.

navic, z RPI muzu vyvezt IR cidlo a zastavovat buzeni se bude pomoci
stareho dalkoveho ovladace.
samozrejme, bednicky budou nekde schpovane nenapadne.

>      Přeji všem dobrou noc, páč je již pozdě a já po pátá vstávám, abych
> stihla autobus do práce.
>
> Saša Svobodová

Diky za inspiraci
:)