budik pro prvnacka

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Listopad 3 22:37:59 CET 2014

Zdravim,

Dne 3.11.2014 v 19:39 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> TV dětem nedávat a tchýni to vysvětlit, aby jim ji náhodou nedala někdy
> na vánoce. Budete sice za blba, ale jsou to vaše děti, ne její.

To TV bylo mysleno, ze neni mozne pouzit jako displej. Zatim i tablet,
ktery se stara o zabavu v aute na dlouhe ecsty, lezi u mne v supliku.
Ale jinak souhlas - TV detem do ruky nepatri (je to nebezpecnejsi, nez
nuzky) Velice nerad je nechavam koukat na ty hodinu a vice trvajici
slerialove retezce. obcas nestacim zirat, jake kraviny jim tlucou do
hlavy + ty vymazy tvarici se jako reklamy.  Radsi jim vzdy pustim nejake
"proverene" pohadky (co jiz mame nahrane)

> [...]
>
> Nejvíc času zabere kvalitní knihovny - některé jsou velmi staré a
> potřebují upravit na novější IDE, ty nové (na prvních místech
> vyhledávačů) nebývají tak dobré. A pak už jen najít odpichovací řešení
> podobného problému, podotýkám, že většinou je to hrůza.
>
> Nedávno jsem udělal děckám zkoušecí kalkulačku, která nikde jinde na
> webu není
>
> http://forum.arduino.cc/index.php?topic=275248.msg1938244
>
> Je u toho fantastická knihovna na rotační enkodéry (a že jsem ji fakt
> hledal dlouho) - proto  jsou tam taky dva, ale mohly by být i tři,
Dik za nakopnuti, to zni dobre. Tim se prolouskam.

> Už je v tom taky hudební nástroj (pípátko), jede v C-Dur jedním z
> enkodérů, no možná tam ještě udělámvolbu tóniny. I nad budíkem jsem
> uvažoval (s tím dallasem), ale nejvíc prostoru zaberou vevnitř dráty a
> jako otec jistě víte, jak by se dítě cítilo, kdybyste mu vyměnil hračku
> na kterou si už zvyklo za větší.

Ja jsem kdysi resil, jak rozsirit jakousi hracku o doplnky. Vyresil jsem
to tak, ze jsem doplnil "komunikaci" po IR a doplnek byla druha
krabicka. K samotne realizaci vsk uz nedoslo (tedy ne ke zdarnemu
konci). Puvodni HW vzal za sve v prubehu prudke, zurive, bratrovrazebne
valky. Jenm jako myslenka: neni treba krabicky delat vetsi, staci pridat
druhou. A decka maji radost: maji vic hracek

:)

   Sam