OT: budik pro prvnacka

Pondělí Listopad 3 22:18:12 CET 2014

Hezký večer, no spíše již noc,

	po páté vstávat, převléknout, nasnídat, dojít do školy (což bylo asi
dvacet minut) a v šest otevírala družina. Myslím si, že si nic
nepřidávám, ačkoli podrobnosti si již nepamatuji. Tak možná to bylo od
půl sedmé, fakt již nevím. Ale nebylo to vždy, táta dělal na směny a tak
družina byla jen tehdy, když byl v práci.

	Já neříkám, že se má na dítě rozsvítit halogenka a pustit závorová
houkačka :-) Ale na druhou stranu to nějak moc protahovat asi také není
dobré. Nechci nikomu nic vnucovat, je to rozhodnutí každého rodiče. Jen
jsem řekla svůj názor a věřím, že ani nápad s ručičkovým strojem není
úplně hloupý

	Přeji všem dobrou noc, páč je již pozdě a já po pátá vstávám, abych
stihla autobus do práce.

Saša Svobodová