OT: budik pro prvnacka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 3 22:05:11 CET 2014

Nevím jestli to bylo po 5 ráno spíš v 6 ne? Zvlášť když jak píšeš se
"šlo" do družiny.
U nás družiny měly a dodnes mají od 6:30 a hodinu a půl jste určitě do
družiny nešli že?
Také si vzpomínám, že rodiče co byli v provozech dřív měli "posunutou
pracovní dobu" aby mohli dávat ráno děti do družin a škol.
To já jenom tak že vždycky každý říká jak to bylo za nás a něco si
přibarví , rybáři jsou na tohle machři :-)

Ono už je to fakt  silně OT, ale každý má nějaké zkušenosti se vstáváním
- na mě nikdy ráno rodiče nekřičeli, neblikali světlem, spíš to bylo
takové hezké šimrání,
foukání, lochtání, zkrátka mám na to příjemné vzpomínky.
Proč bych to měl dětem já dělat horší? Ten budík je super nápad, mě se
to moc líbí, u mě to supluje smartfoun. A vůbec si nemyslím, že by to
syna nějak rozmazlovalo.
Kdyby tenkrát byly takové možnosti jako dnes, určitě by mě také rodiče
budili zpěvem ptáčků, kokrháním nebo kvákáním. Alespoň když jsem chodil
do školky nebo jako prvňáčka....