OT: budik pro prvnacka

Pondělí Listopad 3 21:28:01 CET 2014

Hezký večer,

	tak to myšlené nebylo. Můj názor je v tom post skriptu. No a až ze mne
bude stará bába, tak to teprve budu remcat, huhlat a nadávat, jak jsou
mladí nemožní a jak za nás bylo všechno lepší, krémovější a tak :-)

	Jinak mne opravdu zajímá, jak to dopadne. Nebylo by od věci, aby budík
co ráno budil jinak.

	No a abych nebyla úplně mimo, tak bych jako ciferník použila strojek ze
starých podružných hodin. Buď splašit s cívkou na 12V, nebo cívku
převinout. Výhoda je, že je to skutečný strojek se skutečnými ručičkami,
pohání se to elektricky, mechanika je vyřešená včetně převodů mezi
ručičkami a tak vůbec.

Saša Svobodová