budik pro prvnacka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 3 18:37:22 CET 2014

U nas  nestacilo. Z vlastni zkusenosti vim, ze vstavani je u deti obrad,
ktery kdyz se podceni, to co navazuje uz nenavazuje tak dobre.
V kazdem pripade u nas funguje buzeni melodii ( pokazde jinou ) zvukem (
hada se co to je )  a diky dobre schovanemu budiku je to ranni hra, na
kterou syn v druhe tride vetsinou nekompromisne pristoupi. Deti si
chteji hrat a verte mi, ze vstavani formou hry je mnohem lepsi nez na
dite rvat koukej vstavat, vysvetlovat aby nedelal divadlo :-) , nebo i
vulgarneji, jak to obcas je slyset az k nam z jednoho sousedniho baraku :-(
Dalsi urychlovaci faze muze nastat, pokud pred barakem vyprazdnuji
kontejnery na trideny odpad, popelari , nebo kdyz sousedka nemuze vyjet
z garaze, protoze ji pred vraty nekdo zaparkoval auto.
Pokud zadna z techto situasi nenastane jsou v zaloze jine aktivity ,
vzdy jde o to vzbudit pozornost a donutit syna zapomenout na to ze vstava.
Zatim se to vicemene dari.
Ono je neco jineho budit prvnacka ( druhaka) a neco jineho tenagera z
primy. Tam bych uz asi velmi tezko popelarem uspel.
Proste  mlady a mlady muze bejt velkej  rozdil.