10MHz z 16,384MHz ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 3 16:44:45 CET 2014

Jo, to přesně udělám, jen s jiným závěsem ( syntézou)  Nakonec se to tak
dělá, některé závěsy jsou dokonce synchronizované z 1pps,
takže pro moje účely pověsit na to čítač to bude naprosto vyhovující,
zvlášť když porovnávání bude na 16KHz.

Sice chápu, že to řešení "zdevastuje" čistotu signálu a někomu se to
nemusí líbit, ale pro účel, ke kterému to potřebuji to naprosto ničemu
nevadí.

Už se mi podařilo udělat VCO z oscilátoru z krystalem, ladí to +/- 400Hz
což je snad postačující, uvidíme.