10MHz z 16,384MHz ?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Listopad 2 20:07:37 CET 2014

len to co chcete urobit je ze za to velmi drahe auto si na kilometrove
lano zavesite hrdzavu ojetinu s volou vo volante a defektom na pravej
strane.

Ak pojdete dost daleko, stovky kilometrov, tak tam nejak dojdete. Ale ak
pojdete len do susednej obce tak mozete skoncit hocikde kilometer daleko
od ciela.

b.