Re: Notebook DELL Latitude E6400, Port Replicator PR02X a sériový port

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Listopad 2 19:14:47 CET 2014

No já tam BT harware určitě mám, typ si už nepamatuju, ale dá se
zjistit. Jen jsem nedohledat drivery pro W7/64.
Na notebooku byly před tím WXP a s těmi to normálně chodilo.