10MHz z 16,384MHz ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 2 17:56:56 CET 2014

Napad pekny, nicmene ja ten rack dostal s tim, ze to bude u me doma
lezet a ne s tim kseftovat, valet to po aukru atd....
Alespon je to prani darujiciho a ja to respektuju...  RB normal mam s
vadnou lampu ( vic kousku) ale nechce se mi ni jeden OK, ale nechce se
mi s tim nic pachat, protoze mi to muze taky umrit.
S tim kvaltem to samoztejme neni tak jak jsem psal, ale neco objednat,
cekat, postovne , proste nechci to tu mit dalsi tyden otevrene na stole.
A co se tyce normalu tak mam jeste tohle:
http://www.ebay.com/itm/Trimble-GPSTM-Module-Circuit-Pack-Nortel-NTGS50AA-/270970034317?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f1712988d
Ale to je na pouziti v outdooru...
Nicmene objevil jsem VCO 74LS624  a dokonce ho mam, zkusim to s tim ten
zaves  udelat.